- یاد گیری و کاربرد نور و موارد مصرف هر کدام (اسپات- مستقیم- نرم)
- کار با مقوای خاکستری 18٪ و یادگیری محاسبهی حرفهای نورپردازیها شناخت کامل کنتراست و هارمونی نور در رابطه با سوژههای تبلیغاتی.
- شناخت کامل دوربین بزرگ و لنزهای آن در رابطه با نوع سوژه.
- دانش شناخت فیلمهای موجود- رنگ- کنتراست و ظهور آنها.
- دقت و توجه کامل، به خواسته و سلیقهی سفارش دهنده و نوع و محل مصرف عکس شما.
- نوآوری و عدم کپی برداری از نمونههای مشابه با مطالعهی کارهای بقیه عکاسان.
- تمرین و سعی در گروهی کار کردن با طراحان و گرافیستهای حرفهای صنعتی- تبلیغاتی