بنر متحرک تبلیغاتی چیست و اهمیت آن در تبلیغات
بنر ثابت و متحرک (گیف)
امروزه بیش از همیشه شاهد استفاده از بنر تبلیغاتی در وبسایتها و شبکههای اجتماعی هستیم. اغلب شرکتهای تجاری و حتی کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی برای اینکه بتوانند برندسازی خوبی را انجام دهند به اینگونه آگهی های نمایشی روی می آورد.
بنرها تصاویری گرافیکی با ابعادی متنوع هستند اگر بخواهیم تعریف مختصری از بنرهای متحرک داشته باشیم میتوانیم بگوییم که بنرها همان موشنهای بیصدا هستند. در این حالت نه تنها کاربردی تبلیغاتی دارند بلکه برای امور دیگر هم مورد استفاده قرار میگیرند. بنرهای متحرک تبلیغاتی به خاطر پیشوند فایل آنها، گیف نامیده میشوند.
ااز بنرها عموما در وبسایتهای شخصی و یا تبلیغاتی به منظور معرفی کسب و کار و تبلیغ ویژگیهای مهم استفاده میشود. این روزها بنرها تاثیرگذاری بسیاری بر جذب مشتریان بالقوه دارد.اگر به دنبال رونق کسب و کارتان هستید. اگر تمایل دارید که از بنرهای تبلیغاتی برای این امر استفاده کنید. بنرهای متحرک یا همان گیف انتخابی هوشمندانه هستند. دلایل بسیاری برای این پیشنهاد وجود دارد اما در ساده ترین حالت باید به دو عامل اشاره کنیم:
- تاثیرگذاری به اندازه فایل ویدوئی
- کم حجمتر بودن از فایل ویدوئی
اهمیت طراحی بنر تبلیغاتی
طراحی بنر تبلیغاتی از اهمیت بسیار بالایی در تاثیرگذاری تبلیغات شما برخوردار است. معمولا بنر تبلیغاتی یک بار طراحی میشود و هزاران بار مورد استفاده قرار میگیرد.توجه کنید که وقتی از هزاران بار گفتیم منظور ما مشاهده این بنر توسط هزاران نفر است. حال اگر بنر شما دارای طراحی نامتناسب با کسب و کارتان باشد دیگر چه اهمیتی دارد که هزاران نفر این بنر را مشاهده کنند؟
آیا با داشتن یک بنر نامناسب، نامفهوم و ضعیف میتوایند همان نتیجهای را بگیرید که یک بنر استاندارد و قدرتمند با خود به همراه دارد؟ قطعا جواب منفی است.
توجه کنید که هزینه طراحی بنر تبلیغاتی شاید بسیار کمتر از هزینه نمایش آن در وبسایتها و صفحات پربازدید نباشد. بهتر است که برای کسب نتیجه حرفهای، حرفهای عمل کنید. ابتدا بنری قدرتمند طراحی کنید.