کاربرد موشن گرافیک و تاثیر آن در تبلیغات
موشن گرافیک از طریق عناصر بصری گرافیکی تاثیر فوری و جلب توجه کننده ایپ
روی مخاطب می گذارد و همچون دیگر آثار گرافیکی مینیمال، سمبولیک و نشانه محور است.
در گرافیک متحرک از ترکیب خطوط بسیار ساده و یا پیچیده، حجم یا شکل پدیدار می شود
و در کنار طراحی دقیق صدا که عنصر ارزشمندی در هستی محسوب می شود، گاه سینما، انیمیشن، عکس، ویدیو، پوستر و اشیا
را می بینیم که دنیای شگفت آوری را به ذهن تماشاگران هدیه می دهد.
حال شما می خواهید کسب و کارتان را معرفی کنید، یکی از ساده ترین و بهترین راه رونق در کسب و کار شما و این که شما دیده شوید،
موشن گرافیک است. موشن گرافیک کسب و کار شما دوستان را به جذاب ترین شکل ممکن معرفی می کند.
موشن گرافیک یک تبلیغ انعطاف پذیر است و محدودیت های تبلیغات فیزیکی چه از لحاظ مالی چه از لحاظ زمانی ندارد
و این شما هستید که چهارچوب طراحی آن را مشخص می کنید.
دلایل ساخت ویدیو تبلیغاتی
بشر از کودکی نسبت به صدا و تصویر واکنش نشان می دهد. آزمایشات علمی نشان می دهد که سرعت مغز انسان
در تحلیل تصویر ۶۰،۰۰۰ برابر بیشتر از تحلیل متن است. همچنین هر فرد در طول زندگی خود به طور متوسط ۹۰% اطلاعات پیرامون خود را از طریق دیدن
به تصاویر(ثابت و متحرک) دریافت می کند. همین مسئله باعث درک بالای انسان نسبت به محتوای تصویری شده است.
پس بنا به آنچه در بالا گفته شد ویدیو تبلیغاتی نسبت به هر نوع دیگر تبلیغات، بیشترین تاثیر و بیننده را خواهد داشت.
اما فقط ماهیت محتوای تبلیغاتی نیست که باعث جذب مشتری می شود بلکه کیفیت و تکنیک ساخت ویدیو تبلیغاتی نیز بسیار با اهمیت است.
هرچه تیزر ساخته شده در عین سادگی، جذاب و قابل فهم تر باشد، کاربر ارتباط بهتری با آن برقرار می کند.