نحوه استفاده از موشن گرافیک برای رسانه های اجتماعی و تبلیغات

با وجود بیش از ۳٫۲ میلیارد نفر که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، احتمالا آنها همه نوع پست های اجتماعی و تبلیغی را مشاهده کرده اند. شاخص بودن بین میلیونها پست اجتماعی و جلب توجه مخاطبان شما ، تخیل ، خلاقیت و نبوغ زیادی را می طلبد

یکی از راه های جلب توجه توجه و انتقال پیام شما استفاده از گرافیک متحرک در پست ها و تبلیغات اجتماعی است.

موشن گرافیک یک واسطه بازاریابی جدید است که به شما این مزیت را می دهد که  فیلم ، صدا ، اینفوگرافی ، محتوای متن و طراحی گرافیک را بدست آورید – همه در یک قسمت از مطالب جالب قرار گرفته اند.

دو روش برای ساخت موشن گرا فیک وجود دارد. می توانید از خود انیمیشن شروع کنید یا می توانید از قطعات تخت عناصر گرافیکی در کتابخانه محتوای خود استفاده کنید ویا از نرم افزار یا ویرایشگر تصویری برای اضافه کردن انیمیشن و افکت به آن استفاده کنید.

از موشن گرافیک می توانید برای برنامه های مختلف در کمپین بازاریابی خود استفاده کنید:

تبلیغات تلویزیونی سنتی یا تبلیغات آنلاین

فیلم هایی که برای توضیح مفاهیم ، ایده ها ، فرایندها یا آموزشها استفاده می کنید

پست های که در جوامع مجازی برای تعامل با مشتریان خود قرار می دهید

تبلیغات رسانه های اجتماعی

فیلم تبلیغی برند را برای تبلیغ شغل یا نام تجاری خود تبلیغ کنید

فیلم بازاریابی فرهنگی برای نشان دادن نام تجاری ، افراد ، ارزش و دلایل ساخت برند خود

گفتار آخر

از موشن گرافیک می توان برای تقویت استراتژی بازاریابی استفاده کرد. این یکی از محبوب ترین سبک های فیلم سازی است که امروزه به دلیل ارزش بالا نامزد بالاترین روش تبلیغات توسط بازاریاب ها می باشد.

تولید موشن گرافیک آسان است و این بدان معنی است که هزینه های تولید کمتر برای کسب و کارها و زمان کمتری برای ایجاد محتوای خیره کننده مورد نیاز است.

با این مزایای بسیار ، جای تعجب نیست که موشن گرافیک به یک شکل غالب از محتوای بازاریابی برای اکثر برندها و مشاغل در سطح جهانی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *