در ساخت موشن گرافیک به جنبه ها ی دیگر اهمیت دهید

باید بپذیریم که سلایقی که بین سازندگان محتوا و مصرف کنندگان وجود دارد متفاوت است

و اگر تنها سلیقه خود را برای ساخت موشن گرافیک اعمال نمایید شکست می خورید.

از طرفی هر چیزی در فضای اینترنت خیلی سریعتر از جاهای دیگر به نتیجه می رسد و به نوعی در هر حرکت هستند همینطور موضوع سبب شده است

که محبوبیت موشن گرافیک در فضای اینترنت بیشتر باشد. موشن گرافیک آمده است تا کمک کند که ویدیوها کم حجم تر و جذاب تر باشند

و در صرفه جویی زمان و هزینه کاربر نیز نقش پررنگی دارند.

به آمار و ارقام توجه کنید، طبق بررسی هایی که از سوی سایت Invodo صورت گرفته است مشخص شده است

که کاربران اینترنت در حدود ۱۹ ساعت از یک ماه خود را مشغول به تماشای ویدیوهای اینترنتی هستند.

اگر این عدد و رقم را نمی دانستیم قطعاً به میزان محبوبیت موشن گرافیک توجه ای نداشتیم.

موشن گرافیک یک ایده جدید در بین ویدیوهای زنده طولانی و همینطور محتوای استاتیک است

و به نوعی یک کلید حل مشکل بی نظیر برای کاربران بی حوصله محسوب می شود.

وقتی پیش نیازهای موشن گرافیک را مرور می کنید چندین بار با خود بگویید که موشن گرافیک همه آن چیزی

که یک بازاریابی محتوایی می توانست داشته باشد را در خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *